Wednesday, April 13, 2011

it's my LiFe!!

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life


setelah 2 minggu balik dari kursus IMKK 2011...sangat rindu nak nyanyi lagu bon jovi nih sambil melompat untuk raih energy yang hebat!500% of energy  i've ever had...!lagu it's my life yg sangat bermakna..very motivated song for me...!sehingga hari ini aku masih meneruskan mandi garam, declaration dan music alpha. aku  sangat rasa perbezaannya..aku rasa lebih tenang, positif dan memandang setiap hari dgn penuh kebahagiaan...Sesungguhnya hidup ini harus dinikmati dan disyukuri. Terima kasih Allah.
Anda adalah apa yang ada fikirkan, rasa, cakap dan bertindak....fast action is fast result!
DULU...
aku adalah seorang yang banyak berfikir negatif selalu mengikut  'suara bdak kecil' dalam diri aku nih..Eh boleh ke?hmm.. nak buat ke xnak ek?abeslah..aku pas nih..semua yng terkeluar daripada kepala hotak aku adalah yg negaaaaaaaaaaaaaatifffffff je...aku xpandai buat keputusan, aku terlalu wait things happen and hanya tahu untuk mengalah sahaja..berserah dgn takdir hidup! 

SEKARANG....Aku rasa perbezaan. aku lebih positif. aku lebih tenang dgn melakukan teknik atau sistem yang betul..and of course sume nih dgn izin Allah Taala.Kini aku hanya fokus pada kejayaan dan semua bnda yang positif dan lebih membahgiakan. Aku buang jauh2 'suara bdak kecil' yang sll argue dalam diri ini..ini sume adalah dgn izinNya dan power of action!.key point disini adalah  kuasa minda akan menentukan kita untuk BERTINDAK!Kuasa kejayaan=Kuaasa bertindak. Bila minda kita fokus pada kejayaan, tindakan positif..hasilnya juga Kejayaan. dan begitulah sebaliknya...Bila aku faham dengan kehidupan aku, aku tahu apa tujuan hidup dan sememangnya aku wajib ubah kehidupan aku dan keluarga dari 'biasa-biasa' kepada LUAR BIASA.amiin....

M.E.S.T.I
Mentor. of course Dr Azizan Osman is my Mentor.u are fantastic!
Elmu.Tukar emosi kita supaya lebih kepada bersyukur dan ketenangan.
Sistem.Bertindak mengikit teknik yang betul
Tindakan. Bertindak dengan fokus dan konsisten.reprogramming minda untuk bertindak lebih hebat.
Impian. Hasrat dan keinginan yang kuat dalam mengejar apa yang kita impikan. 


::notanoti::sedang berusaha untuk mencari part time bussiness.ingin memaksimumkan hidup kerana diriku begitu beharga...

No comments:

Post a Comment