Monday, March 18, 2013

alhamdulilah...

ALHAMDULILLAH..SEGALA PUJI HANYA BAGI ALLAH...


Alhamdulilah, pujian2 tuh hanya bagi Allah.selayaknya untuk Dia....

Pertama sekali aku sangat2 bersyukur yg Allah memperkenankan doaku utk aku dapat bertukar ke Johor.Syukur alhamdulilah...sekarang aku dah duduk dgn suami aku...n suami pon tgh mencari2 job2 sesuai di JB nih...rasa menghargai suami sangat2 tinggi, hidup cam masih honeymoon lg...mood cam baru2 kahwin plak..hahaha!banyak cerita yg nak kongsikan bersama..dgn suasana tmpat kerja baru, dgn suasanapersekitaran yg jauh beza  dgn Putrajaya..setiap satu ada pros n cons...

Kedua hasrat aku nak bawa mak abah n family ke Tanah Suci utk mengerjakan umrah tercapai sudah..banyak cabaran yg aku lalui di sana.mmg banyak nak cerita..sgt2 bersyukur bila dapat beruibadah kat sana..sgt banyak nikmat yg Allah bg pada aku, cuma aku yg x pandai menilai n menghargai..Ya Allah, jadikanlah aku hambamu yg sentiasa bersyukur, ucapan syukur aku pon belum cukup banyak lg berbanding dgn sebanmyak2 nikmat Allah..Allah Maha Besar....Kasih Sayang dia tiada hadnya.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

To be continued...tgh kumpul2 material utk entri seterusnya.....peace yo!

::aku:: Semakin banyak kita bersyukur, semakin banyak nikmat yg Allah akan tambah...

No comments:

Post a Comment